Direktlänk till inlägg 16 april 2009

En timme försent

Av Marie Grinde - 16 april 2009 14:01

Dom är osynliga,men dom finns där,det vet jag,det känns.

Jag trodde jag hade allt,men jag hade tydligen fel.

Skulle behöva ett jobb eller två.

Funderar.

Längtar.



Drömmer mig bort o tänker på allt som gått. Allt var mycket bättre förr o man behövde inte oroa sig för jobb,ekonomi,kärleken,framtiden o allting. Längtar tillbaks till den tiden. Tänk vad tiden var bättre förr då man satt i skolbänken o man lekte hela dagarna o hade kul. O vad gör man nu,sitter bara hemma o rullar tummarna o hoppas på allt löser sig tillslut.


Idag var jag in på stan o sökte lite jobb,men ingen vill ha mig :( buhu.. Men ett ställe lät positiv iallafall,så får hoppas på det bästa. Träffade familjen Nyman/jonasson oxå,dom var ute på stan med lilla Wilma o skulle handla kläder. På bussen hem träffade jag Anna Svemark,alltid kul att träffa gamla vänner :)


Igår opererades syrran,så nu går hon på kryckor o sjukskriven 10 veckor. Vad är det för läkare som säger att hon kan gå direkt efteråt.


På tisdag ska jag på möte/intervju,men inte precis på det bästa stället,men det är ju alltid något till o börja med.






 
 
Camilla

Camilla

16 april 2009 19:33

Lycka till med jobbsökandet och intervjun. Även om det inte är världens bästa jobb så är det ju bättre än ingenting! Det fixar sig ska du se :)

http://www.camillamedc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards