Alla inlägg den 9 april 2009

Av Marie Grinde - 9 april 2009 08:35

Nu är jag hemma i Hede hos pappa men ska upp till stugan snart o fira påsk där.


Igår satt jag hos Kusse Anna o Peter tillsammans med syrran o Johan,beställde mat i från snabbt o gott o sedan blev det hockey för grabbarna medans vi spelade spel. Sedan blev det bara hem o sova i det kalla huset. Ibland undrar man om det finns värme hos pappa.. Brr..


Klev upp 7.30,in i duschen,fixade till mig o nu sitter man här en stund. Ska på ica o handla lite saker då dom öppnar.


Imorrn blir det ett halvår mellan oss..tråkigt att fira det ensam utan dig :(  Så morgondagen lär väl inte bli så kul utan dig,vill ju vara med dig på denna dag. Älskar dig <3


Just nu står det "klant nr 1" i min panna med stora bokstäver. Jag trodde jag hade packat ner allt som jag packade ner i stan men icke sa nicke. Glömde min mobilladdare! Men som tur är så har jag med min gamla mobil med laddaare o allt,så jag får använda den i påsk helt enkelt.


Glad Påsk alla nära o kära :) Nu åker jag upp till stugan under påsk. Jag finns på nallen ;)







Ovido - Quiz & Flashcards