Alla inlägg den 3 april 2009

Av Marie Grinde - 3 april 2009 22:05

Varför säger folk "Jag vet inte" när dom menar Nej? Hatar det ordet just nu! Är det så svårt att säga nej på en gång?


Just nu känner jag mig lite besviken/sårad på något sätt, men varför egentligen? Känner mig inte på topphumör,känner mig liksom nere o ingen att prata med,vart är alla? Inget svar får man heller.


Är så trött på att det är bara jag som ska höra av mig hela tiden hit o dit,dit o hit.


Imorrn blir det jobb 9-16 o sen förhoppningsvis ska jag o Morgan göra god mat,vin o mys. Peter o Madde ska hit till stan imorrn för att handla mat till påsk så då ska dom förbi mig på jobbet o hämta lite pengar.


Hatar tråkiga fredagskvällar.


Längtar till påsk,men blir den som jag har tänkt mig? Vill till Nysätern redan nu o bara koppla av o glömma allt med jobbet osv. Skoter,Snö,Sol,Fjällen,Vänner,Familjen,God mat,Fest,Grillning,Avkoppling- Helt underbart!


Grattis Mattias på 20års dagen :)


http://www.youtube.com/watch?v=vyctUmev6s8&feature=related



Ovido - Quiz & Flashcards