Alla inlägg den 1 april 2009

Av Marie Grinde - 1 april 2009 21:32

Fasters älsklingar :)

Isabelle

Nora

Tindra

Av Marie Grinde - 1 april 2009 21:04

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Det var dagens mening för dom flesta idag kan jag tänka mig. Jag har försökt lura 3st men det gick inge bra för dom förstod att det var första april,men men. Men den dagen jag får det hoppas jag att dom tror mig,för jag ska nämligen inte säga något då jag börjar med det ;)


Denna vecka blir det jobb hela veckan tillomed nästa vecka eller rättare sagt till torsdag sen gör jag långhelg.


Vi har bytt ut diskmaskinen på jobbet,vi hade en stor maskin som tog flera "back"  samtidigt men nu blev det en liten fjutt maskin som bara tar en "back" i taget. Ser inte fram emot den dagen då det blir mycket disk o allting. Vad tänker han med egentligen?


Upptäckte att dom öppnar ett lekland här i Östersund,det är precis likadant som jag jobbade med i Halmstad,så jag gjorde ett försök o sökte dit,så nu är det bara vänta o hoppas på positivt svar :)


Imorrn slutar jag 14 så då blir det bara hem o ta reda på tvätten som hänger lite här o där på tork. Sen blir det bara lugnt. Hoppas på härligt väder så man kan ut o gå kanske. När ska vi ut o gå egentligen? Var på väg i måndags men blev aldrig av.


Hoppas lördag blir så som jag tänkt mig, god mat,vin o mys ;)

Hoppas även på att du vill följa med i påsk,du är ledig,du får träffa min familj o så är det ett halv år på långfredag mellan oss,det skulle betyda mycket om du följde med.



Ovido - Quiz & Flashcards