Alla inlägg under juli 2008

Av Marie Grinde - 19 juli 2008 14:27

Det var ett tag sen jag skrev här nu så vad har hänt under veckorna..


Jag fick tillbaks min mobil som var på lagning men lämnade in den igen för den laddas fortfarande inte..suck


Hål i taket har fått en trappa o olika filmteman rum som vi har invigt på jobbet för nån vecka sen,det blev hur bra som helst..


Jag har fått en nygamal säng o en tv,sover som en stock i sängen o så slipper jag använda mina glasögon till tv =P men det är lika bra att använda dom ändå..


Björnfesten har varit så under fredagen var jag med Emma o Tomas o under lördagen var jag med Linda o festade,det var kul hela helgen,mycket folk,bra band o alltihop,träffade lite gamla o nya vänner =)

 Jag jobbade under den helgen o katastrof var det kan jag lugnt säga,var tvungen att ringa in Ragnar o Birgit så dom fick hjälpa till oss.


Igår var det härdalsyran,var där med Alexandra,det var meningen att Anna skulle dit men hon kom inte så långt =( Träffade Linda o en massa folk där. Jag o Linda åkte karusseler,kändes som om man skulle flyga av ett tag men kul var det men illa mådde man efter alltihop.

Sov i tält o shit vad kallt det var,låg o skakade hela natten men sen då solen kom fram då svettades man nästan,blev inte mycke sömn inatt för kylan o obekvämheten men men..


Träffade morbror Lelle på härdalsyran o han frågade hur jag kom dit,i bil tyckte jag o han trodde att jag ahde fått körkort men jag menade ju självklart att jag åkte bil med en kompis så jag sa lite fel där,kom o tänka på det idag =P hehe..



Är hemma i Hede nu,ska på picknick snart o utgång ikväll igen,men lite lugnare ikväll än igår hoppas jag =P


Vill ha fast jobb o ekonomi,allt skulle ha vart mycke enklare då så skulle man sluppit allt med ams o alfakassan att göra..


Ledig 6dar i augusti så då blir det mycke jobb men pengar blir det =)


Ovido - Quiz & Flashcards