Alla inlägg under november 2010

Av Marie Grinde - 29 november 2010 18:07

Förra torsdag åkte jag till Karlskrona för att hälsa på Pawel o det var riktigt kul att ses igen,nu väntar jag bara tills nästa gång vi ses ;) Kändes lite svårare att lämna dig denna gång,speciellt när vi inte vet när vi kommer ses nästa gång. Inte många som får frukosten klar då klockan ringer med nybakade scones,te,havregrynsgröt med blåbär o jordgubbar :)


Hur vet man om man är ihop eller inte?


I onsdags åkte jag till Halmstad för att hälsa på syrran o Johan o självklart blev det ett besök till Ullared i samma veva o där blev alla julklappar köpta plus lite till mig själv ;) 2 parfymer,klocka,ljus,armband,leggins o strumpor.

Träffade även Sara och Saralisa under en snabblunch.

Under fredagen tillbringade jag o syrran i Malmö på the studio där vi fick vara modell för en dag. Bilderna finns längre ner o även på facebook.


I lördags då jag skulle åka hem så blev tåget ståendes i Göteborg över en timme pga stoppsignalerna o allt sånt funkade inte o det hela slutade med att jag missade alla mina andra tåg,så då fick jag åka till Stockholm o ta ett senare tåg så vid 24.30 var jag hemma i Sveg fast tiden var beräknad vid 21-tiden egentligen. Fick åka i första klass på vägen hem med Peter Siepen bakom mig.


Nu är alla julsaker på plats o på onsdag blir det lite julbak o sen är det bara att längta ännu mer till jul :) Julmys!


Vad händer i nyår? Vad har du för planer? Vad har jag för planer?


Vi vann :) :) :) Konditoriet blev årets serviceföretag.

Av Marie Grinde - 28 november 2010 22:01

   Här är några bilder ifrån Malmö på The studio,mer hittar du på facebook.

         

Ovido - Quiz & Flashcards