Alla inlägg under augusti 2010

Av Marie Grinde - 20 augusti 2010 19:49

Bloggtorka..ehh ja. Det var ett tag sen jag skrev,har ingen lust längre.


Jobbar o sliter,ska bli skönt med en hel helg ledighet nästa helg,sovmorgon varje dag :)


Hösten närmar sig sakta men säkert,löven börjar redan bli gula o sommaren har knappt börjat o getingarna blir mer aggresiva.


På måndag är jag ledig,då ska jag försöka baka lite,bullar o kakor :) Ska försöka boka en klipptid hos frisören då oxå samt färgning,vill göra något nytt med håret.


Fredagkväll o här sitter jag i min ensamhet,men vad ska man göra om man ska upp 05.00 dagen efter. Har iallafall haft lite skönhetsvård här hemma ikväll med hårinpackning o ansiktsmask o nu blir jag en soffpotatis resten av kvällen.






Av Marie Grinde - 1 augusti 2010 20:16

Bloggtorka?..ehh..jaa. Har varken tid eller lust att blogga längre o dödstrött är jag hela tiden,jag börjar bli gammal helt enkelt.


Vad har hänt under tiden då? Hmm..jag har varit chafför till Idreyran i Peters cadillac,skulle åka hem den natten men jag orkade inte köra hem så då blev det övernatta i tält o trång var det o myggor överallt. Jag skulle inte dricka men vem blev mest på lyset? =P

Björnfesten o semester i Halmstad,men det kanske jag skrev sist?

Härdalsyran,karuseller,dans o Ola på scen,skrek så man blev hes =P Hedebyfestvecka o picknick i det gröna.

En massa massa jobb,övertid hit o dit.


Augustimånad o det har knappt varit någon sommar o mörkare tider blir det o jag har inte ens hunnit gjort det som jag har tänkt på länge,fjällvandra vid stugan. Jaja får se om det blir av eller inte.


På lördag kanske jag åker hem till Hede igen,då blir fasters minsta 2 år :) Tänk vad tiden går fort.


Från crusingen på Idreyran.


  


Bästa kortet hittils på mig o syrran =P


  




Ovido - Quiz & Flashcards