Alla inlägg den 2 april 2009

Av Marie Grinde - 2 april 2009 17:02

Igår bytte jag tillbaks till min gamla telefon för jag skulle kolla ett nr som jag hade där inne o sen orkade jag inte ändra tillbaks till den nya,så jag ställde väckarklockan på den gamla mobilen istället.

Som vanligt så ringde den i rätta tiden som jag brukar kliva upp på,men vid 9-tiden började dom ringa mig ifrån jobbet o frågade om jag hade försovit mig..ehh nä,eller? Det hela visade sig att jag inte hade ändrat till sommartid på den gamla telefonen så man kan säga att jag försov mig idag o så kom jag för sent på jobbet men det gick bra ändå,jag hann med allt som tur var =) o som tur var så var inte chefen där heller men han lär ju få höra det då han kommer tillbaks.

Det var första gången jag försov mig då jag ska iväg o jobba,jag brukar inte göra det i vanliga fall,så nästa gång blir det en riktig koll om det är sommar eller vintertid inställd på telefonen. Jag råkade försova mig en gång då jag gick i gymnasiet första året oxå o då hade jag en radioväckaklocka o så var det strömavbrott den natten oxå men sånt kan väl hända alla egentligen.


Idag fick jag deklaritonen med posten,jag gruvade mig för att öppna den. Måste jag betala jämt? Som tur var så var det inte lika hög summa som förra året. Jag vill ha tillbaks pengar istället!





Ovido - Quiz & Flashcards