Alla inlägg den 21 april 2009

Av Marie Grinde - 21 april 2009 15:23

Ska det vara så svårt att sova/vila efter man har druckit kaffe? Ojojoj.. Jag är hur trött som helst men kan inte sova..suck..


Igår sökte jag 8 jobb o jag kan säga att ett av ställerna lät väldigt positiv o intressant. Så jag hoppas på det bästa nu :) Känns som om jag ligger bra till på detta jobb men jag ska inte ta ut något i förskott för man vet ju aldrig. Sedan var man hemma o tvättade o gjorde hemgjord wook. På kvällen träffade jag Tobias o vi satt bara o kollade på tv o pratade om allt o ingenting,kan vara trevligt det ibland oxå :)


Idag har jag tagit en fika på stan med Malin o pratade gamla o nya minnen. Måste göra om detta,alltid lika kul o ses o prata gamla minnen från förr :) Ikväll ska jag på intervju så vi får se hur det går,inget jag ser fram emot om jag ska vara ärlig. Sedan ska man träffa Tobias,Emmelie o Victor men vad vi ska göra vet jag inte riktigt ännu,det återstår o se ;)


Imorrn o på torsdag blir det jobb iallafall o ihelgen Sveg o forum på skalet =D


Jippi solen början komma fram nu,härligt. Längtar till sommaren nu.


Ovido - Quiz & Flashcards