Alla inlägg den 5 april 2009

Av Marie Grinde - 5 april 2009 16:58

Kul helg or Not! Hatar vissa helger,speciellet söndagar!


Vad rastlös jag är. Morgan ligger på soffan o sover (bakis) o jag sitter här o har tråkigt o bara suckar känns det som,låångtråkigt.

 

Helgen blev inte som planerat iallafall,varken igår eller idag :( När blir allt som planerat egentligen? Inget vill som jag vill. O jag vill verkligen att du ska följa med i påsk.


Vädret är inte det bästa nu heller,grått o trist Men i påsk blir det sol har jag hört,så får hoppas på det bästa men jag vill upp nu juh:)


Vill prata

Ska duscha men det skulle varit härligare med ett långt varmt skumbad istället ;)

Ska plocka undan lite

Vill sova *gäspar*, men om jag sover nu så kan jag inte sova inatt

Jag vill








Ovido - Quiz & Flashcards