Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Bloggis

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13

Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.


Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hjälp?!

Jobb,jobb och åter jobb men jag klagar inte,är glad att jag får jobba fast det blir lite mycket ibland men imorgon är jag ledig och då blir det så lite som möjligt på schemat. Min kropp behöver semester nu! Rygg/svanken och axlar behöver massage eller en heldag på spa rättare sagt,hela jag knakar. Går jag sönder snart?

Ihelgen blir det jobb och sen kanske en av mina favoriter kommer hit och busar med faster. Saknar mina små troll.

Börjar längta lite smått till påsk nu, Nysätern,fjällen,skoter,avkoppling,god mat,nära och kära,sitta i en snödriva med en kall cider till hands och solsken.

Det gör ont..
..Saknaden och Längtan börjar göra ont. Fyra veckor har snart gått utan närhet och kyssar. Alla hjärtans dag firades på jobbet och när man kom hem var lägenheten helt tom och tyst i alla rum och middagen blev inte ens av den dagen.

Drömmer mig bort..


 

 
 
resume maker

resume maker

7 februari 2012 13:24

I read in special books that people could grow flowers with unusual color.

http://perfectresume.org/why-do-you-need.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Av Marie Grinde - 22 januari 2011 15:31


Läste i tidningen om en våldtäkt i Östersund, i Torvallacentrum bakom busskuren hände det medans den 16åriga flickan stod och väntade på bussen.Läste även att för fem år sen blev en annan tjej våldtagen men det hände på en fest utanför Östersund. Hon...

Ovido - Quiz & Flashcards