Alla inlägg den 14 april 2009

Av Marie Grinde - 14 april 2009 22:24

Mer bilder på facebook ifrån påsken :)

Av Marie Grinde - 14 april 2009 22:12

Då jag behöver hjälp med något utav andra så ska det väntas, men då andra vill ha hjälp så ska det ske på en gång,alltid. Hur länge har jag väntat nu?


Vill ha jobb,hjälp!


Idag fick jag samtal ifrån krikelin o dom behövde hjälp nästa vecka i 3 dar o dum som jag var så tackade jag ja,fast jag fått kicken o allt där ifrån. Men jag behöver ju pengar o vad gör man inte för att få det. O han är feg o inte ringa själv o fråga.


Idag har jag varit på stan o fikat med Jenny på paus,satt där ett bra tag o pratade helgen o kärleken. Sedan gick jag på arbetsförmedlingen o skrev in mig som helt arbetssökande..Hatar ams! Ge mig ett jobb bara. Åkte hem o åt mat o vek ihop tvätten o sedan gick jag o Pär ut på en liten promenad. Det känns att man inte varit ute o gått på ett bra tag,så detta ska jag försöka göra varje dag o längre rundor dessutom. Sällskap någon?



Ovido - Quiz & Flashcards