Alla inlägg den 7 april 2009

Av Marie Grinde - 7 april 2009 16:07

Strålande sol +12 ligger det på nu..såå härligt =) Men varför jobbar du nu,vill ju ha sällskap av dig så vi kan vara ute nu när det är så härligt väder. Man blir ju sugen på att åka hoj oxå ;)


Vad ska man göra för mat idag då? Hmm.. Blir nog wook o pasta tror jag,såg att det fanns i frysen,lättgjord är det oxå,fast så förtjust är jag inte det i köpta wooker,men det var ett tag sen man åt det nu =P


Står helt still i huvudet på nu,vet inte alls vad jag ska skriva eller nånting nu.


Gud vad jag hatar vissa norskar,det regnade utav såna igår kändes det som,norsk efter norsk kom hela tiden igår på jobbet o så plockar dom inte undan efter sig,Vet dom inte vad plocka undan betyder kanske?!


Snart ska jag vara barnvakt till Ina,för Morgan o Dennis skulle tydligen till Tandsbyn o hämta Dennis hoj så då får jag vara barnvakt under tiden.


Tack Amanda för att du tar mitt pass på torsdag =)





Ovido - Quiz & Flashcards