Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Marie Grinde - 30 januari 2010 17:17

Nu sitter man här finklädd o i ett nytt lager med smink på sig o väntar på att klockan ska slå o ikväll blir det skalet som väntas tillsammans med födelsedagsbarnet Elin o Evelina o på scenen står Mange Schmidt o uppträder. Grattis Elin på 20års dagen :)


Får hoppas på att såret på armbågen läker men just nu vill det öppnas hela tiden o det är ju inte så kul att byta plåster hela tiden.


Igår var man på ryggbehandling i Borlänge,men om det hjälpte vet jag inte riktigt för det känns fortfarande likadant. Men det var skönt att ligga där på sängen. Fick en laserbehandling eller vad man säger o han kände på ryggen o det var kotor som låg fel på mig o dom rättade han till, men jag kände inte så mycket för att jag har typ tappat känseln i ryggen för jag har haft ont ett bra tag sa han.  Han kan se på en att man mår dåligt o har ont.

Var på kupolen o shoppade lite bla en dataväska,örhängen,tröja o leggins.


Fick övningköra en bit hem o jag kan säga att det var första gången jag körde i mörker men det gick bra,nån gång måste ju vara den första oxå.


Nervös o Längtar :)


Idag var Sofia o kidsen här i Sveg,men inte Nora :( Ska försöka att åka hem då hon fyller år.



Ovido - Quiz & Flashcards