Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Marie Grinde - 14 januari 2010 20:47

Jag hatar fortfarande alla dessa rubriker som man ska skriva här men men..


Tack Johan för att du hjölpte mig med att hitta rätt program för att bränna film o musik så nu blir Tindra gladare på faster Mi :)


Nu har man tagit några simtag i simhallen tillsammans med Linda o sen blev det lite bubbel o arombastu. Härligt härligt. Imorrn blir det middag på knuten o sen hem till Linda för något glas vin o prata om nya o gamla minnen,vilket är alltid lika trevligt :)


Jag har problem... Hur kan man få en finne precis vid troskanten o den gör hur ont som helst,det känns tillomed då jag sitter ner. Skumt. Ajaj. Men jag vet ju varför jag får alla dessa ungdomsfinnar oxå. Jag måste sluta dricka oboy helt enkelt,så det får bli kaffe eller te i fortsättningen.


Två veckor kvar till ryggbehandlingen,så man får hålla tummarna att allt blir bättre sen.



Av Marie Grinde - 14 januari 2010 16:01

Fettisdagen har inte ens börjar o det går redan semlor i löpande band,innan den dagen har kommit så har man säkert drömt mardrömmar om dom. Jag åt min första semla för nån vecka sen men är dom verkligen så goda,mandelmassa o grädde bara o jag är varken förtjust i båda delarna,så jag blir ju inte besviken om jag inte får någon på den rätta dagen.


Idag o imorrn är man ledig men vad har man gjort idag,inte så mycket faktikst,suttit här o pluggat lite men nu väntar jag tills klockan blir 17.15 för då hämtar Linda upp mig o sen ska vi ner o simma några längder o bada bubbelpool o arombastu. Härligt.


Imorrn ska jag till bm o göra ett litet besök,plugga o försöka bränna en skiva till Tindra :)


Blir man galen eller vad? Hur tunna kan väggarna vara egentligen? Det är nån som spelar musik o det enda jag hör är dunk dunk dunk o jag trodde det var Marielle med det var det inte,så är det Magnus eller Kojian som dunkar på eller Håkan tillomed?  Förlåt Marielle,men nån gång så får du komma över så får du höra hur det låter så du vet varför jag klagar då jag ska sova.


Nästa vecka fyller pappa år,undra om man är ledig då så man kan åka o hälsa på han.









Ovido - Quiz & Flashcards