Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Marie Grinde - 10 januari 2010 17:25

I fredags blev det jobb o då serverade man några i Lars-kristerz =P

Middag hos mig tillsammans med Linda,sallad o sedan smörgåstårta o sen blev det en massa alkhol,musik på youtube o rapport om sveg =P  Senare gick vi iväg på folkan o där spelade Lars-Kristerz (min teddybjörn) men "gluggen" hade en avbytare för han var hemma o tog ett break för det blev för mycket med allt efter körslaget eller något sånt =P

På folkan var det ca 500 inlösta o 50 utav dom bestod av rallyfolk men det var Linda o jag som ägde discogolvet hela kvällen o emellanåt blev det dans på lars-kristerz golv.

Efterfest eller efterprat kanske man ska säga blev det oxå,satt på mysen i deras lobby o shit vad kallt det var att gå hem -30 i bara klänning o strumpbyxor..brr.


"Ja må hon leva,ja må hon leva uti hundrade år,jag viska hon leva,ja viska hon leva uti hundrade år"


Lördag bestod av lite sömn under fredagsnatten o jobb på lördag o fortfarande lite berusad men det blev mycket skratt på jobbet o ett skratt förlänger livet :)

Sen var det bara att skynda sig hem o duscha o fixa ordning sig för en ännu en utgång men först kom mamma,syrran,Johan o Johan till mig o då blev det tårtkalas.

Vidare till Linda där det blev en liten fikakväll tillsammans med Anna o prat om gamla o nya minnen o sen kom Elin förbi då blev det lite starkare drycker som vin o cider o sen blev det utgång för mig,Linda o Elin,ytterligare en kväll på folkan med trevligt folk o denna kväll efterfest hos mig så här blev det oxå en sen kväll o tidig morgon dagen efter.


Söndagen jobb o tidig morgon o fortfarande lite sömn så nu ikväll blir det tidig kväll för min del så man orkar med den nya veckan vi går in på imorrn. Inte lika kul att jobba idag som igår,hur seg o trött som helst o känt mig allmänt borta bara,men det är väl så då man håller igång en hel helg plus jobb på det.


Nu är det bara att vänta till nästa dans som är på folkan i februari =P


Vi fick kort tillsammans med grabbarna men detfattas en,han var ute på vift då =P



Tack för en trevlig helg,sena nätter o tidiga mornar men helt klart värt. Man lever bara en gång så man måste passa på att ha kul =D


GotlandTobbe- "Vad lång du har blivit!"

Teddybjörnen- "Tyckte det stod mors dag på tatueringen"

Elin o Mattias - "Grattis men du ska inte stå i kassan idag"

Elin- "Det är väl ingen som vill dra ner byxorna och ta fram snoppen när det är så här kallt"

Jag "Varför har dom inge element ute nu när det är så här kallt?"

Jag "Hur vill du ha colan?"



Ovido - Quiz & Flashcards