Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Marie Grinde - 28 januari 2010 22:29

Nu sitter jag i Falun hos mamma o hennes gubbe. Kom fram till Mora vid 12-tiden där Johan hämtade upp mig vid tåg/bussstationen. Åkte o hämtade upp mamma o sedan vidare mot Gävle-hållet där vi gick på ikea o en annan affär. Så idag har man shoppat lite o mer blir det imorrn i kupolen i Borlänge. Idag blev det en resväska,strumpor,doftljus,parfym,vitrinskåp o lite hyllor så nu ryker bokhyllan :)

Till middag blev det kinamat,fyra små rätter o efterrätt blev det friterad banan med glass *mums* :)


Någon som söker en ensektionsbokhylla? Nedre del med två dörrar o övredel med en dörr o hyllor.


Mamma frågade mig idag vad jag ville ha för bil då jag fått körkort o hon fick ett dumt svar utav mig...

"Ahlgrensbilar,sveriges mest köpta" =P


Snön den vara vräker ner o plogbilarna plogar för fullt. Nu vill jag inte ha mer snö,vill ha sommar o sol istället.





Ovido - Quiz & Flashcards