Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Marie Grinde - 11 januari 2010 20:59

Tvillingarna Grinde.

Vem är vem,Vem är jag o vem är Linda? :)


     


  

Av Marie Grinde - 11 januari 2010 20:15

13 timmars sömn efter en toppen helg behövdes kan jag säga men imorrn ska man upp före tuppen igen 05.00 ringer klockan o min dag slutar 12.00 på jobbet,härligt med såna tider ibland oxå.


Det gäller att ha öronen med sig då man jobbar,men vissa kunder går det bra med men vissa pratar lite otydligt eller mummlar o så. O man ska inte tänka på annat,då blir allt fel men ibland går det inte =P


Kund - "hur mycket kostar en liten semla?"

Jag- "21kr"

Kund - "o den stora kostar?"

Jag- "24kr"

Kund- "ok,men jag tar en stor"

Jag- "ok en liten o en stor"

Kund- "en stor!"


Kund- "Hedström"

Jag- "Vestlund"

Kund- "Hedström"

Jag- "Vestlund"

Kund- "Hedström,jag är lite förskyld men Hedström är det med H"


Vet varken ut eller in längre,allt bara snurrar runt runt. Tänk vad lätt allt hade varit om man var nunna o vin får man ändå,nattvardagsvinet =P Men man har nog roligare utan nunnalivet ändå :)


Twilight-filmen har kommit,men nu väntar jag till The moon o Luftslottet som sprängdes kommer :)


Drömmer mig långt långt bort..



Ovido - Quiz & Flashcards