Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Marie Grinde - 24 januari 2010 17:53

För ett år sen läste jag i öp om att det var en kille som sprang i bara kalsonger på gågatan i Östersund mitt i vintern o skrek "jag är en falukorv". Lät som om han hade förlorat ett vad för det är ju inte ofta man gör sånt =P


Festsugen. Undra om man ska ta en kryssning snart eller åka till Östersund o festa en hel helg,där det händer saker vill säga.


"Köttbullar med barn" blev den nya maträtten idag på jobbet enligt mig,men jag skulle säga barnköttbullar men det blev lite fel. Elin o jag hade kul ändå =P


På torsdag blir det kanske den tidgare bussen till Mora o där hämtar mamma o Johan upp mig o då blir det Ikea någonstans utanför Falun. Så då blir det ett vitrinskåp o lite hyllor så jag får bort bokhyllan här i vardagsrummet. På fredag ska man shoppa loss på kupolen i Borlänge,skor o kläder? :) Hoppas även på att man kan åka hem på fredagkväll.


Lillstrumpan mobil har hängt sig. Vem ska jag då ringa o prata med då jag är på väg till o hem från jobbet? :( o min nalle har blivit tyst av sig oxå *snyft*





Ovido - Quiz & Flashcards