Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Marie Grinde - 25 januari 2010 20:34

Snart är det 14 februari,vilket betyder alla hjärtans dag. Vem ska man äta romantisk middag med o bara mysa hela dagen o känna sig uppskattad o älskad?

Inte så kul att se andra nykära,hålla hand o allting. Gillar inte den dagen då man är ensam.

När kommer du?



Hela jag knakar nu för tiden,jag kan knäcka nacken hela tiden o stel i hela ryggen/nacken så det ska bli kul o se om behandlingen hjälper något. Stel så det gör ont. Jag kan tillomed knäcka revbenen o ryggen ibland då jag sträcker på mig helt. Jag kanske går sönder snart?! ;)



Undra om det kommer bli bra så som jag hade tänkt? Hmm..det återstår att se,men hoppas.



Ledig imorrn o då blir det nog mest städning o plugg hela dagen. Ska försöka tjuvtvätta oxå,så slipper jag gå upp tidigt på onsdag =P Hoppas på att härjegårdar kommer förbi oxå o fixar elementen o avloppet annars Rörmockare sökes. Ska försöka gå på konsum o panta alla mina flaskor o burkar oxå,har tre påsar här hemma som tar plats i förrådet.



Jag kom på att jag åt ingen middag igår,eller lunch direkt. Åt bara smörgåsar,två frallor på jobbet o två när jag kom hem o lite chips =P Idag åt jag en halv foccacia på jobbet o en smörgås när jag kom hem. Undra vad det blir imorrn? Ska försöka göra riktig middag då,men det är inge kul att laga mat ensam eller äta ensam. Sällskap någon?



Mamma,Vart är min kaffeperkulator? I would like some coffee.



Vart är mina filmer?



"Det finns inga fel,bara olika rätt" :)


Av Marie Grinde - 25 januari 2010 10:45

Grattis Peter på din dag :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&feature=related

 

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!


Och när han har levat
Och när han har levat
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!


  



Ovido - Quiz & Flashcards