Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Marie Grinde - 13 januari 2010 11:10

Onsdag den 13/1-10 är det idag o vad kommer hända idag? Vaknade vid 9-tiden,gick upp o klädde på mig,sminkade mig o plattade håret o tog hand om tvätten o nu sitter jag här o funderar över livet,vad kommer hända?

Idag ska jag iallafall jobba mellan 12-18 o sen är man ledig två dagar o sedan jobbar man helg igen.

Imorrn ska jag försöka gå o simma lite o hoppas på att det är massage o relax kväll där oxå o sedan på fredag blir det ett besök hos bm.


Ge mig kortet,vill ha det nu,orkar snart inge mer! Men om jag går på ica o handlar ett cornflakespaket så kanske det ligger där i o väntar? Man kan ju hoppas iallafall. Han är ju så seg o säger inte ett knyst.


Solen skiner o det är -18 grader ute..brr. Så idag blir det att ha dubbel klädsel på sig igen. Men man ser ändå ut som en istapp när man kommer fram,,ögonfransarna har blivit till is,hårtopparna har blivit vita o näsan rinner.


Igår var det inte precis den bästa dagen kan man säga,men vad skulle man gjort? Allt blir ju bara värre om man väntar o man ska ju inte leka med andras känslor precis. Allt som om det är mitt fel,vad gjorde jag som var rätt o fel? o allt blev inte bättre när du berättade om hotellet,då visste jag verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Känner mig som ett svin ibland. Men man måste gå efter magkänslan helt enkelt. Allt kommer lösa sig,livet går vidare både positivt o negativt.

*tårar i ögonen*



Ovido - Quiz & Flashcards