Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Marie Grinde - 26 mars 2009 20:37

Nu är jag hemma i Hede hos pappa igen,var ett tag sen sist,så det var på tiden. Vi skulle äta våfflor idag men pappa hade ingen våffeljärn så då blev det taco istället,men när vi kom hem efter ica så kom jag på att jag har ju ett våffeljärn liggandes i en låda här,så nästa gång blir det våfflor =D


Har varit hos Peter,Madde o barnen. Där var det fullt hus,Anna,Sofia o barnen. När det var som lugnast så passade Anna på att färga mitt hår,så nu har man blivit som ny igen. Har knäppt ett par nya kort på Nora,Tindra o Isabelle o Vincent o Sannie fick oxå vara med. Det blev både i färg o svartvitt. Svartvita är nästan finare tycker jag :)


Har pulsat i djupsnö till lekstugan för att plocka fram mina solglasögon som låg i en låda där uppe. Jag brukar nämligen ha dom om påskarna då jag åker skoter. Lika bra att göra det nu på en gång,annars kommer jag glömma dom i påsk. Har även hittat mina skoterhandskar oxå som låg här ute i förrådet bara =P


Imorrn blir det upp med tuppen 6.15 för 7.00 går bussen till Sveg,eller rättare sagt ska åka till Hedeviken så åker jag bil därifrån ;) Så imorrn ska jag göra kusin Anna sällskap på skolan ett tag o sedan ska jag träffa Linda runt 10-tiden o sen blir det fika/lunch på kondis tillsammans med Maria o Emma o sen ett litet besök på vuxen apoteket ;) Ska även träffa Lena imorrn,men det lär väl bli på kondis antar jag. Sen blir det käk på knuten eller hemgjord mat tillsammans med Emma o Petra o sen party party all night long =D  Elin vi ses på knuten eller på folkan ;) o kameran är till hands hela kvällen,iallafall på förfesten ;)





Ovido - Quiz & Flashcards