Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Marie Grinde - 9 mars 2009 21:34

Förra veckan skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade kvar på mitt andra kort,men glömde bort koden. Jag testade 2 gånger o på tredje gången skulle dom ta mitt kort,så jag väntade o testade idag igen,jag testade en gång o sen tog bankomaten mitt kort helt plötsligt,efter bara en gång! Det brukar vara tredje gången men icke sa nicke. Så imorrn ska jag ringa banken o be om ett nytt eller hur dom gör. Kollade igenom mina papper nyss o jag skrev fel på en enkel liten siffra bara..jaja..Man ska heta Marie Grinde för att lyckas med allt.


Det var inge kul att jobba idag,såg inte fram emot denna dag. Först så fick vi inga frallor som jag beställde i fredags utav Törnes så det vara bara ringa o säga till dom. Sen så var han fortfarande sur för att nästan ingen kunde jobba i lördags så i lördags sa han till dom som jobbade att han ska sparka alla oss som jobbar i caféet för vi tar ingen ansvar osv. Hur dum får man vara egentligen? Jag tog ledigt just denna lördag för hur många veckor sen som helst. Ojojoj..Hur sur o gnällig får man bli egentligen för ingenting. Känner att jag knappt orkar vara kvar där nu,så nu blir det bara att söka jobb jobb o åter jobb.


Gjort mat till Morgan o Lukas idag,stuvade makaroner o korv. Det var länge sen man åt så det var efterlängtad =) Skrev även ut lite cv o sen så småningom så ska Morgan hjälpa mig o skriva om det. Hatar verkligen att skriva cv,vad ska man skriva egentligen för att låta det intressant?


Imorrn ska jag jobba på min lediga dag för Rebecka är sjuk. Men på onsdag är jag ledig för då skulle hon försöka jobba iallafall. Sen jobbar man fram till lördag igen. Imorrn blir det även att ta hand om tvätten som ligger i soffan o väntar på att bli vikt.



Ovido - Quiz & Flashcards