Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Marie Grinde - 16 mars 2009 13:13

13.13

Idag är jag ledig o det är fortfarande fint väder =) Tror det var +4 då jag kollade sist på termometern. Jag ska snart gå o göra ett litet besök hos bm, sen får vi se om jag åker in till stan en stund. Måste inhandla lite mat oxå,börjar bli tomt i kylen o frysen här hemma.


Pär är på boda borg o leker,får hoppas på att han är hemma till 15 då tvättiden börjar.


Lönen har kommit men var är mina räkningar? Har jag inga denna månaden eller =) Dom brukar ju komma till den detta datum. Vore kul om jag inte fick några =P Men dom lär väl komma denna vecka kan jag tro o så då ryker allt på en gång plus att jag ska betala tillbaks pappa o syrran oxå.


På fredag kommer Nora hit o hälsar på,så då ska hon o Pär på bio. Sofia kommer hit på lördag för att hämta Nora tror jag o hon var sugen på kina mat då..nu blev ju jag sugen på 4 små rätter,jag måste följa med då =P


Börja längta tills en lägenhet i första hand där man har sina egna möbler o porslin o känner sig mer hemma o kan göra mer saker när man vill o hur man vill.


Vad heter låten?

Vilken frisör är bra o billig här i stan?


17.16

Nu har jag beställt tid för klippning så på fredag ska jag bli fin i håret igen =D


Tror alla att jag fortfarande är en bankomat? När får jag mitt andra kort egentligen som jag glömde koden på?


Nu ska jag äta lite o sedan iväg till tvättstugan o hämta tvätten,alltid lika kul att tvätta men det är ju ett måste ibland.










Ovido - Quiz & Flashcards