Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Marie Grinde - 4 mars 2009 21:07

Imorrn börjar gregorie marknaden här i stan, torsdag-lördag. Ser inte fram emot att jobba då o speciellt inte ensam imorrn o på fredag. Vi har nämligen ett erbjudande på jobbet då,bulle 10 kr o en liten kopp kaffe gratis så jag antar att det blir mycket att göra dom här dagarna men som tur är så är jag ledig på lördag,första lördagen på länge så då ska jag bara njuta av ledigheten =D


Några kunder är lite roliga faktikst tillomed trögtänka o döv oxå..ojojoj..Tex då dom ska skriva på kvittot för babsen så frågar dom vart då någonstans fast det står klart o tydligt vart man ska skriva. Sen med kulglassen så frågar jag hur många kulor dom vill ha i struten så jag vet vilken storlek på den jag ska ta,så var det en kund som sa "hur många servetter jag ska ha?" Jag tar ju alltid en servett för att hålla i struten.


Det suger verkligen att jobba då det är strålande sol ute så jag hoppas på sol ihelgen då man är ledig =D


Igår så var det en kund som råkade ta sönder ett glas då hon lämnade brickan på diskvagnen o tro inte att jag kom o gjorde samma sak direkt efteråt =P


I måndags var jag hos Morgan medans han var på möte/ute med jobbet. Jag trodde han skulle komma hem tidigt med tanke på att det var på en måndagskväll o dom flesta jobabr dagen efter men där hade jag fel. Blev lite orolig där ett tag men han ringde upp som tur var.. Den natten blev det inte mycket sömn för min del kan jag säga pga oroligheten så igår gick jag o la mig runt 21.30-tiden Härligt o lägga sig så tidigt nån gång oxå ibland.



Ovido - Quiz & Flashcards