Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Marie Grinde - 20 mars 2009 15:49

15.49

Då är det fredag igen o helgen är här o min helg började redan igår =) Hoppas på sol ihelgen men vad ska man göra helt ensam egentligen? Imorrn kommer Sofia hit iallafall så då ska jag hålla henne sällskap på stan iallafall men sen då?


Sugen på att fika på stan,vill du göra mig sällskap? ;)


Massage tack =D


Ibland längtar jag tillbaks till min lägenhet som jag hade i Sveg på svegsgatan även den på raggarlängan =) Den på svegsgatan hade jag inglasad balkong så det var bara att ta en stol o öppna fönstret o sätta sig i solen o sola lite =P På raggarlängan var det fester varje helg i nästan alla lägenheter på en gång så man sprang från dörr till dörr då ;)


Lite sommarkänslor har kommit hit redan =) Lätt klädda kläder,leggins o ballerina o så känner man sig fräschare på något sätt =P


Alkisar borde ha en egen buss. Dom sitter o dricker,äter nötter o kastar skalen på golvet o deras munnar går stup i ett.


Idag har jag varit o klippt mig o hon fick nästan fria händer,så det blev lite uppklippt o lite sne lugg,med tanke på att jag vill bort med luggen jag hade innan. Jag funderar även på att färga håret brunviolett,jag hade den färgen i somras o jag har kvar en förpackning kvar här hemma så varför inte använda upp den liksom, Vad tycker du?



Peder Persson- I vackra härjedalen

 http://www.youtube.com/watch?v=ztvt6Kqk0z4&feature=related


20.25


Sugen på filmkväll,vin,mys o bara ta det lugnt,men inte ensam, Vill du göra mig sällskap?


Nora är här just nu så imorrn ska hon o Pär på bio. Ikväll har vi bara suttit hemma o kollat på tv,ätit lite smått o gott,det vill säga onyttiga saker så snart rullar man fram istället.


Jag har två mobilladdare,en hos Morgan o en här hemma,men den som jag har hemma o värdelös,den vill inte laddas,så snart dör väl min nalle oxå :(





Ovido - Quiz & Flashcards