Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Marie Grinde - 24 mars 2009 21:32

Varför måste det alltid vara strålande sol ute då jag jobbar?


Igår kom mitt halens paket,vissa kläder passade o vissa inte,Har jag gått ner i vikt eller? Jeansen i st40 som jag beställde tältade jag nämligen i o jag brukar ha den storleken i jeans. Men jag ska inte klaga,jag trivs rätt så bra i den storleken jag är i nu,så större vill jag inte bli,men tänkt om något annat kunde.. ;)


Igår då jag jobbade o skulle skära bröd så tror inte att jag råkade skära mig i fingret istället..Ajajaj...se man ska heta Marie Grinde för att lyckas med allt. Men jag säger så här,jag är släkt med syrran o hon lyckas allt skära sig =P


Idag så kom en ifrån Nikita hair förbi mig på jobbet o ville växla lite pengar (mittemot). Som tack fick jag lite provhårprodukter =)


På påsken (långfredag) är det ett halvår mellan mig o Morgan. Så det vore kul om du vill följa med till stugan. Det kommer bli kul o så får du träffa resten av min familj. Skoter o fjällen ;)


Just nu är det en sak som stör mig,tänker på det hela tiden o jag vet inte hur jag ska få bort den tanken heller,jag vill prata med dig om detta men ändå inte. Jag vill inte att det ska vara så iallafall,men varför?


På torsdag funderar jag på att färga mitt hår. Jag har ju en förpackning här hemma sen sommaren som måste användas nån gång. Jag funderar även på att åka till Hede på torsdag o hälsa på pappa,Peter o Madde o kidsen o kusse Anna. Men frågan är om jag hinner med allt på en dag? Jag hade ju tänkt åka till Sveg på fredag o hälsa på alla där o även  en liten utgång på kvällen där till Mickeys som spelar på folkan då =D


Tänker på dig dag som natt o jag vill inte bli sviken igen. Det finns så mycket vi kan göra ihop,bio,mysiga hemmakvällar,ut o gå,gå på badet,resa bort över en helg,planera,göra mat tillsammans,baka,ut o äta o jag är sugen på att gå på eastern med dig snart ;) osv. Jag vill göra allt med dig,uppleva nya saker o händelser. Du finns alltid inom mig <3


Vad jag hatar telenor telefon försäljare. Det är två snubbar precis bredvid där jag jobbar o så kom en fram idag till mig o frågade när han får prata med mig..så han pratade med mig efter jag slutade o försökte tracka på mig en ny mobil o hela köret men nej tack. Hatar såna telenissar.


Imorrn efter jobbet ska jag söka lite mer jobb =D Alla vi fiket har blivit uppsagda,så 2 veckor kvar har man,men den som sköter sig bäst får typ vara kvar men orka vara kvar med turkburken,han har ju fan inte alla hemma,helt störd i bollen är han iallafall. Jag säger till alla SÖK INTE DIT!


Hittar inte mitt körkort i cornflakespaketet ;) Nä till sommaren då är det hårdhanskarna på som gäller,plugg,plugg,plugg o köra,köra,köra o hoppas på att man får det nån gång =D











Ovido - Quiz & Flashcards