Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Marie Grinde - 25 mars 2009 19:02

Jag gjorde det fast jag inte skulle. Kan jag aldrig hålla fingrarna i styr då det gäller nya o spännande saker osv? Det är ju alltid kul med något nytt o testa om det funkar bra osv. Det är ju bra att det inte kostar alls så mycket i månaden o var 18 månad får jag ny mobil =D


Just nu sitter jag hos Morgan helt ensam,han är på jobbet o övertid skulle det bli,men hoppas inte på allt för sent,hoppas vi hinner umgås lite innan jag somnar bara ;)


Imorrn 8.20 åker jag till Hede o är framme 11 så då kommer pappa o hämtar upp mig på sigges så då ska jag väl leka med han som Pär sa idag =P Ska även busa lite med Tindra,Isabelle o möjligtvis Nora,fasters chramtrollar =) På fredag åker jag till Sveg o hälsar på alla där o lunch på kondis tillsammans med Maria,undra om det blir langos eller foccasia då *mums* =D Sen på kvällen blir det utgång på folkan till Mickeys ifrån dansbandskampen,längtar redan,var ett tag sen man träffade alla o festade där ihop =D På lördag åker jag hem hit till stan igen så då återstår det o se då vad som händer.


Det känns direkt då solen går i moln,blir mycket kallare då.


Ser inte fram emot o säga till pappa att jag blivit uppsagd,han som tjatar jämt o ständigt om jag har jobb o om jag jobbar osv. Men det är ju bra att jag söker för fullt,så det är bara hoppas på positivt svar snart =D





Ovido - Quiz & Flashcards