Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Marie Grinde - 7 mars 2009 22:49

I torsdags jobbade jag heldag o det belv 10 timmars jobb för min del o övertid blev det. Gregoriemarknaden började i torsdags tom idag så vi hade erbjudande på bulle 10kr o kaffe fick man gratis för dom som hade en med sig en "lappen" ifrån tidningen. Sportringen hade även ombyggnadsrea så dom hade folk hela dagen o kö var det redan ifrån 9.45 vid dörren o då väl dörrarna öppnade sig så sprang dom in som tokar, det var som om dom aldrig har sett rea förr,dom var helt galna.


I går var jag,Morgan,Arild o 2 kompisar åt dom ut,först var vi på G3 o sedan gick vi på huset. Mådde inte så bra idag,huvudvärk o yr,tror jag klev upp vid 15-tiden idag så nu är man mest trött o seg istället för huvudvärken. Kom på att jag halkade igår på väg ner till huset. Farligt att ha på sig dom där stövlarna då det är halt ute,inte första gången jag ramlar med dom.


Vi åkte till Tandsbyn idag för att skjutsa hem Arild o Anders o då kom ju Morgan o Arild på att dom skulle ta en liten tripp på sina hojar för vägen var bar. Då hade man inte mycket att säga till om där,varför åka nu mitt i vintern o det kan även finnas någon fläck på vägen som man inte ser men dom kom tillbaks hela iallafall =) Sedan åkte jag o Morgan förbi max o beställde burgare o sedan hem o bara ta det lugnt o båda somnade efter maten o han sover fortfarande. Så jag har varit duktig o plockat undan disken o allt ;)


Hur många samtal hade man missat då man vaknade? Jo, 8st. Jag råkade ha ljudlöst på så både mamma,Pär o Linda har sökt mig o alla var oroliga för mig. Jag brukar nämligen svara direkt då någon ringer men inte denna gång så då blev alla orliga för mig =P hehe.. Oroliga efter en halv dag bara?!


Sötsugen på lösviktsgodis eller chips o dipp..*mums*


Hoppas på sol imorrn så man kan vara ute ett tag i friska luften o även söndagsmys kanske? ;)


Lägger upp en vimmelbild ifrån huset igår,Onykter o glada? =P



Ovido - Quiz & Flashcards