Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Marie Grinde - 29 augusti 2009 20:21

Oj vad deppig jag verkar har varit i dom senaste bloggarna här nedan,inte alls meningen o låtarna är ju bra så man får tårar i ögonen.. Men deppig är jag inte utan glad :)


Nu har syrran återvänt till Sverige o nästa vecka får hon o Johan flytta in i lägenheten i Halmstad o jag lovar jag kommer o våldsgästar hos er nån gång :P


Hatar räkningar! Mer än halva lönen försvinner till det :(


Catering kan man säga på olika sätt,Hur säger du det egentligen? Catering,catring,kätring eller något annat?


Det behövs verkligen en sån som mig som ska lyckas med allt,denna vecka har varit en olycksvecka iallafall,typiskt. Först så slog jag in fel kod på telefonbanken så den var inte aktiv längre o sen klämde jag handen i svängdörren på jobbet o dagen efter brände jag mig på en varm kastrull,samma hand som jag klämde mig på plus att övningkörningen har inte gått så bra heller, men alla dagar är ju inte detsamma. För någon dag sen så ville inte datan funka för mig längre så bror fick fixa till den så då funkade den tillslut.. Jag lyckas alltid med något varje dag ibland.


Idag har jag varit på stan o tagit en fika med Johanna,Manne o lilla Alfred,sedan åkte vi hem till dom o kollade på Ice age 3 o tog även en fika där innan hemgång.


Ännu en gång i Hede,Varför ska allt hända där o varför just ungdomar? R.I.P Jim Loo


Vill på solsemester,bara ligga på stranden med en paraplydrink i handen o bara koppla av,härligt.


Nä nu får veckorna gå lite fortare tycker jag,vill ha ny månad,ny vecka o ny dag nu ;)



Av Marie Grinde - 29 augusti 2009 19:59

Ännu en låt som gör ögonen lite tårfyllda

http://www.youtube.com/watch?v=uRTZniv-6Zo


can we try again to start a new and lovely story that will shine a ray of light upon our hearts and bring back long lost glory of how it used to be baby you and me convinced we were each others destiny my heart cries out to you you must forgive me I've been dancing in the dark and searching for a spark a fire still burning I believe we'll make it through if you stand by me we can weather any storm and keep each other warm as long as there's love every time I think of us my eyes are filled with tears to think that I gave in to sweet temptation his words like music to my ears I hope it's not too late that you still await oh please tell me that you're still having faith my heart cries out to you you must forgive me I've been dancing in the dark and searching for a spark of fire still burning I believe we'll make it through if you stand by me we can weather any storm and keep each other warm as long as there's love Hmmm But faith is not mine if I could I'd unturn the hands of time my heart cries out to you you must forgive me I've been dancing in the dark and searching for a spark I believe we'll make it through If you stand by me we can weather any storm and keep each other warm as long as there's love never enough love

Ovido - Quiz & Flashcards