Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Lördag

Av Marie Grinde - 29 augusti 2009 20:21

Oj vad deppig jag verkar har varit i dom senaste bloggarna här nedan,inte alls meningen o låtarna är ju bra så man får tårar i ögonen.. Men deppig är jag inte utan glad :)


Nu har syrran återvänt till Sverige o nästa vecka får hon o Johan flytta in i lägenheten i Halmstad o jag lovar jag kommer o våldsgästar hos er nån gång :P


Hatar räkningar! Mer än halva lönen försvinner till det :(


Catering kan man säga på olika sätt,Hur säger du det egentligen? Catering,catring,kätring eller något annat?


Det behövs verkligen en sån som mig som ska lyckas med allt,denna vecka har varit en olycksvecka iallafall,typiskt. Först så slog jag in fel kod på telefonbanken så den var inte aktiv längre o sen klämde jag handen i svängdörren på jobbet o dagen efter brände jag mig på en varm kastrull,samma hand som jag klämde mig på plus att övningkörningen har inte gått så bra heller, men alla dagar är ju inte detsamma. För någon dag sen så ville inte datan funka för mig längre så bror fick fixa till den så då funkade den tillslut.. Jag lyckas alltid med något varje dag ibland.


Idag har jag varit på stan o tagit en fika med Johanna,Manne o lilla Alfred,sedan åkte vi hem till dom o kollade på Ice age 3 o tog även en fika där innan hemgång.


Ännu en gång i Hede,Varför ska allt hända där o varför just ungdomar? R.I.P Jim Loo


Vill på solsemester,bara ligga på stranden med en paraplydrink i handen o bara koppla av,härligt.


Nä nu får veckorna gå lite fortare tycker jag,vill ha ny månad,ny vecka o ny dag nu ;)



 
 
Ingen bild

c

30 augusti 2009 20:46

vilken dag
ler

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards