Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Marie Grinde - 22 augusti 2009 18:14

Men vad kommer hända nu då?

Inga mer tider eller jobb,så nu på måndag är det arbetsförmedlingen som väntas o ärligt talat så är inte dom till så stor hjälp. Man måste nästan förflytta på sig om man vill ha fast jobb,men vart? Men manfår hoppas på att gojan o djungel ringer o behöver hjälp nån gång då o då.


Vad lat o seg jag varit idag,jag tänkte ut o gå en runda men istället så la jag mig i soffan o tog mig en liten tupplur i nästan 2 timmar,vilket jag inte skulle ha gjort,blev nästan mer segare o man får hoppas på att jag kan sova inatt för jag sov så länge nu under dagen. Tänkte även städa men det får göras imorrn då det är "tråkiga" söndag. Det måste vara den tråkigaste dagen på hela veckan,så lååångtråkig.


Igår blev det filmkväll i Vigge med lite vin o trevligt sällskap :) o ikväll blir det filmkväll helt ensam med datan till hands med lite "ostbollar" som jag brukar säga =P


Vilka drömmar jag har ibland,vart kommer allt ifrån o hoppas verkligen inte den blir sann.


59 av 65 poäng på test,vill säga godkänd :)


Jag vill oxå..


~Drömmer mig bort~

~Festsugen~

~Myssugen~

~Kramsjuk~

~Fikasugen~

~Saknar~

~Längtar~

~Funderar~



Ovido - Quiz & Flashcards