Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Marie Grinde - 11 augusti 2009 20:42

Just nu känner jag mig gladare på något sätt :) Har alltid ett leende inom  mig o allt :)


Hoppas denna vecka går fort,vill ha helg nu efter 12 dagars arbetspass,väntar o längar o ser fram emot helgen som kommer :)


Tråkigt väder idag,regn o rusk,tror att det har regnat exakt hela dagen o mörkt o trist har det varit oxå. Det är vid såna här tillfällen man ska sitta hemma framför en bra film under en filt o bara ha det mysigt med lite levande ljus o en varm kopp choklad.

Det finns många sätt man kan ha det mysigt på ;)


Trött-Tröttare-Tröttast o ont i nacken o huvudet :(


Nu blir det varning varning i trafiken nu när jag sätter mig bakom ratten igen =P Jag ska börja övningköra igen *jippi* fick besked igår om att Pär fick vara min handledare. Så igår var man ut en sväng,det mycket bättre än förväntat,men jag fick väl kärringstopp en gång för då råkade jag ha handbromsen i o sen skulle jag fickparkera o det gick ju inge bra så Pär fick ta över tillslut =P o det är en sak som jag aldrig kommer göra då jag får körkort iallafall =P






Ovido - Quiz & Flashcards