Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Marie Grinde - 19 augusti 2009 20:08

Vad fort veckorna går nu,vart tar dagarna vägen egentligen?!


Nu vill jag ha körtkort,tänk om man kunde få körkortet i ett flingpaket,vad enkelt allt hade varit då =P Har iallafall varit ute o kört några dagar nu,viss dagar går bättre än andra o jag har fått lära mig lite olika säger.


Idag har jag varit ute o gått ca 1½ timme i solen,härligt. Men jag kunde gå längre om jag velat,det var härligt väder att gå i idag :)


Ibland förstår jag mig inte på er om jag ska vara ärlig.


Fryser man om man har på sig på två linnen,en tröja,en flecce jacka o en vanlig vindjacka? Då gjorde jag inte det men innan =P Varmt o gott blev det,men hade hellre velat ligga kvar i sängen under täcket eller vara nära dig. Men vem är dig?


Undra vad man ska hitta på ihelgen,sola solarium kanske,man måste väl kanske göra det för solen har varit dålig i sommar o färg vill man ju ha. Sugen på att gå på bio eller ta en fika på stan,vill du göra mig sällskap? ;)







Ovido - Quiz & Flashcards