Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Marie Grinde - 24 augusti 2009 17:45

Solen kom tillbaks igår,lika så idag :)


Jag trodde jag skulle vara utan jobb längre o bli ännu mer rastlös än vad jag varit idag o så ringde Papegojan idag o frågade om jag ville jobba mer,så ca 3 veckor till har jag jobb :) Så imorrn är man tillbaks i jobbfronten igen :) Men vad ska man göra sen? Kanke lika bra att söka jobb vidare lite överallt,både här o där,det är ju ändå ett fast jag jobb jag vill ha,men vart finns den platsen?


Idag har jag varit på arbetsförmedlingen,men det behövde jag ju inte egentligen =P Sen åkte jag hem o började tvätta,två tvättider för tidigt,ibland har man tur :) o sen blev det en liten promenad mendans tvätten låg i tummlaren o blev torr,skulle ut sen igen men orkade inte riktigt =P


Låt veckorna gå fort..


Hoppas första skoldagen gick bra för Nora :) Fasters tjej har blivit stor :)


Hmm..vad ska man skriva nu då? Står helt stilla nu..


Börjar längta till vintern nu..



Ovido - Quiz & Flashcards