Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Marie Grinde - 5 augusti 2009 21:51

Ska jag vara ärlig så är jag faktikst avis på syrran o Johan som ska fytta dit som jag vill till,nämligen Halmstad. Saknar denna stad o busfabriken o de få vännerna där nere :) Men var beredd på att jag kommer o hälsar på er oftare nu när ni bor där =D Ni har tillomed sökt samma lägenhet som jag bodde i,extra skoj =D


Syrrans kommentar på bilddagboken om mig som lät lite kul " Jag klantarsel gjorde Marie nästan tålös, men den lever o mår bra iallafall" hehe..lite sweet =P


Fattar nada längre,alltså vad har jag gjort för fel egentigen eller vad är det frågan om?! Du är inte dig själv längre, måste alla vara likadana? o detta trodde jag inte om dig iallafall *ledsna ögon*


Grattis kusse pusse Anna som kommit in på skola o Grattis Johan toan som kom in i skola oxå :) Åhh vad sugen jag blir på att börja plugga igen.. bageri/konditori..drömmer mig bort..

Undra om jag ska börja sätta mig framför körkortsboken snart istället,så det blir klart nån gång..suck..


Jobb jobb o åter jobb o på lördag blir det jobb exakt hela dagen from 9.30 framåt kvällen/natten på pappegojan. Först är det lunch för gympan o sen är det kalas,även ett bröllop samma dag o tid som vi får servera på,men lite svårt att vara på alla ställen samtidigt så vi delade upp oss på jobbet istället. Även på söndag blir det jobb på papegojan för gympan, om jag har skjuts vill säga för bussarna går dåligt då. Men jag är glad om jag slipper för jag kommer nog vara helt död efter lördagen kan jag tro men jag behöver ju pengar o det tackar man inte nej till :)



Ovido - Quiz & Flashcards