Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Idol

Av Marie Grinde - 17 september 2009 20:51

Jag förstår inte vissa som ställer upp i idol,vissa är så värdelösa,att dom vågar ställa upp o skäma ut sig,pinsamt. En sak som inte jag skulle göra iallafall för jag vet att jag inte har någon sångröst eller ton :P


Ibland kan man tappa bort saker eller lägga undan saker som man inte minns vart man lagt det,som nu tex..

Vart är min MP3-spelare? Och vart är mitt armband?

Nu när jag behöver min mp3 för jag ska åka buss imorrn o jag brukar alltid lyssna på musik då men antar att jag får vara utan imorrn :( men den borde ligga här hemma någonstans,men vart? Hmm..


Idag var jag till läkarn,väntade en timme men vad fick jag höra då,jo dom hade dubbelbokat så imorrn ska jag dit istället innan jobbet o hoppas på att allt går som det ska.


Imorrn åker jag till Hede för på lördag ska jag vara barnvakt till två busungar men det ska gå bra o kul ska vi ha :) Hoppas på att pappa kommer ner o hälsar på då oxå,var ett tag sen man träffade han. Sedan på lördagkväll åker jag tillbaks hit till stan igen.


Saknar o längtar.

 
 
Ingen bild

Lissy

25 september 2009 14:44

mmm, men vissa vågar kankse vara sig själv. tror inte du de?
de är ju väldigt modigt att göra de. jag menar där står dom framför en snobbig gurun som bara förvänta sig en Darin som sjunger som en gay...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards