Alla inlägg den 4 september 2009

Av Marie Grinde - 4 september 2009 19:27

Nu har september månad kommit,ny vecka,ny dag o ny tid.


I veckan har jag jobbat,ringt lite samtal (kändes som om jag satt i telefon en hel kväll för någon dag sen), övningkört o då fick jag lära mig backa i korsning o mellan koner o vända på en väg men det gick väl rätt bra,annars har jag inte gjort så mycket mer.


Idag på jobbet så gick våran kassa sönder,precis då det var som mest att göra,kö ut ända till dörren men det var bara att hämta den gamla kassan o koppla in den o tur att att det gick fort säger jag bara..


Nu har Linda o Johan flyttat till Halmstad,dom flyttade idag men kom tillbaks till Sverige förra veckan :)


En vecka kvar :)


Undra om jag blir kvar här eller om jag kommer flytta tillbaks? Hoppas på svar snart.


Undra vad helgen har att erbjuda?




Ovido - Quiz & Flashcards