Alla inlägg den 25 september 2009

Av Marie Grinde - 25 september 2009 22:51

Idag var det sista dagen på papegojan,så vad jag ska göra nu då en månad? Hmm.. Får hoppas på att dom ringer nån dag o behöver mig innan jag flyttar. Just det, Ragnar ringde idag o frågade om jag kunde jobba på söndag på kondis i Sveg,men jag kan ju inte annars skulle jag gärna gjort det.


Vad tyst mobilen är idag,vad har hänt? Vart är alla? Vart är du? Så här tyst brukar den inte vara :( *lessen i ögat*


Nu är jag i Hede,fick övningköra hit :) Tänkte på husky imorrn men blir barnvakt istället på kvällen till Nora,ska även vara barnvakt på söndag till Tindra o Isabelle på kvällen/natten för Peter har jour o Madde ska till sundsvall. Imorrn ska jag upp till pappa o Malin i Nysätern en sväng,förhoppningsvis iallafall om inte Pär ändrar sig vill säga.


Idag har cubus o gina tricot öppnat i Östersund så nästa vecka ska man dit o kolla läget om man hittar någon kul,ska även förbi skopunkten då oxå,behöver lite skor o det är lika bra o kolla på det nu innan man flyttar o nu när man har pengar. Måste även inskaffa mig lite prylar till lägenheten i Sveg,vill säga soffa (hörn eller tvåa o trea),hylla,vitrinskåp o kaffebryggare. Någon som har något detta till salu så hör av er.





Ovido - Quiz & Flashcards