Alla inlägg den 6 september 2009

Av Marie Grinde - 6 september 2009 19:57

Nu börjar det märkas att hösten är här,alla tv-serier börjar igen,så snart är det ensam mamma söker o på tisdag börjar idol igen :) Men när ska greys börja?


Igår kom jag på att baka,skulle ha en bakdag tänkte jag men det gick ju inte så bra,tror nästan att det var min otursdag igår men det var ju inte fredag den 13..hmm.. Först bakade jag en kladdkaka o då råkade jag tappa en bit av margarinet på golvet o på mina byxor o sen så stängde jag inte locket på vaniljsockret riktigt så då fick jag det över mig så jag blev lite vit =P

Sen gick jag o handlade ägg så jag kunde baka mer o jag som hade otur igår la drickan över äggen så några ägg blev omelett o sockerkakan blev inte alls godkänd för jag tog ut den för tidigt men alla bakdagar kan inte vara bra =P


Sen hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk igår oxå,tror nästan det var migrän som spökade då..


Idag har jag gått igenom lite kläder som jag inte använder,blev lite grann men tror nästan det kan bli mer,men vågar ju inte slänga alla =P


Min bror är sugen på att åka på nyårskryssning men vi får se hur det blir med den saken,har inte riktigt råd då,måste spara en hel del pengar nu..





Ovido - Quiz & Flashcards