Alla inlägg den 15 september 2009

Av Marie Grinde - 15 september 2009 20:18

Nu är man ledig i två dagar,men vad händer då?! Hmm..imorrn blir det att att övningköra iallafall för då är både bror o jag ledig,sedan ska vi förbi elgiganten o z-rondellen en sväng.


Idag efter jobbet var jag ute o gick nästan 2 timmar,härligt o svettigt blev det. Sen när jag kom hem så var det precis som att gå in i dimman,bror hade gjort mat o fläkten funkade tydligen inte så det blev rätt rökit här inne,precis som en tjock dimma. Sedan har jag varit ute o övningkört lite o idag gick det inte så bra,känns att det var ett tag sen man körde plus att bror lurade ut mig mitt i stan med mycket bilar o folk runt omkring o sedan ut på Frösön i branta backar o upp till utkikstornet o i den mest olycksdrabbadekorsningenen här i stan men man måste ju köra där ibland oxå,lika bra o ta det nu än sen.


Nästa vecka blir det jobb hela veckan för två arbetskompisar ska till turkiet o bara koppla av då,önskar det var jag istället som skulle åka =P


Det känns att det är höst nu,kalla mornar o kvällar o sedan varmt på dagen. Det lär väl inte stå på innan snön kommer,då blir det stugan,skoter o mys ;)


Ibland är det tur att man har varsin tv,så nu sitter jag här o kollar på idol plus att jag sitter här o skriver blogg medans bror är i andra rummet o kollar på något annat =P


Från bloggagratis till bloggplatsen,varför har dom bytt?


~NeRvÖs~LäNgTaR~FuNdErAr~SaKnAr~HoPpAs~






Ovido - Quiz & Flashcards