Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Fredag

Av Marie Grinde - 27 februari 2009 18:10

Igår jobbade jag hela dagen utan gnäll o allting o så fick jag höra en positiv sak som en kund sa till mig "Du är väldigt glad o trevlig,hit måste jag komma mer gånger o fika hos dig" Det var kul att höra,tänk om C kunde vara så positiv nån gång oxå.


Idag där emot fick man höra gnäll hela dagen precis på vad jag gjorde vad som rätt o vad som var fel o vad som behövs o inte behövdes. Det kändes som om han stod bakom ryggen på mig exakt hela dagen o hur kul är det att få en utskällning när kunderna hör på. Jag kunde knappt säga något så jag gick tillslut. Om dagen börjar med gnäll precis då man kommer dit o då blir ju hela dagen förstörd sen känns det som.


Brorder Pär kom o hämtade upp mig på jobbet idag,åkte o hämtade ut paket ifrån halens på odensport,sedan gick vi o handlade lite på kvantum o sedan skulle Pär på barnens hus för att köpa present till Nora o sedan blev det "vuxen apoteket" på Lillänge =P o sist men inte minst blev det chesseburgare på donken.


Nu sitter man här helt ensam en fredags kväll för Pär åkte till Hede. Ensam en fredags kväll måste vara det tråkigaste som finns nästan,inget att göra eller nånting. Vad sugen jag blev på glass helt plötsligt,chokladglass *mumsigt*.  Snart blir det att sätta sig i ett varmt skumbad. Ja just det,kläderna jag hämtade ut idag,det var ca 8 plagg tror jag o det var bara 4 st som jag ska ha kvar,resten får jag skicka tillbaks o beställa på nytt..suck..


Imorrn blir det jobb igen,ska bli skönt o vara ledig nästa lördag,det var ett tag sen.








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards