Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Marie Grinde - 4 februari 2009 22:54

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' CrAzY

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' cRaZy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


http://www.youtube.com/watch?v=9JDTAqsMNEM&feature=PlayList&p=86DC3C5F4CFFDC19&index=0&playnext=1

Av Marie Grinde - 4 februari 2009 21:21

Det blir mer jobb än beräknat denna vacka,jag skulle jobba 3 dagar egentligen men nu jobbar jag typ hela veckan men imorrn blir det bara tre timmar,men vad gör man inte för pengarna =P Imorrn blir det sovmorgon,det kan behövas efter denna dag,vaknade 6 imorse så då låg man bara i sängen o tänkte en massa o så klev upp vid kvart i 7 o duschade.


Morgan visade en av sina talanger i söndags då vi var i Tandsbyn,han kan spela piano =D


Igår var jag o Pär o kollade på lägenheten på nekvägen,den var stor o fin o med balkong. Hallen o ett förråd var nere o sen går man en trappa upp där köket,vardagsrummet,toan o två sovrum är. Så idag har Pär ringt till Siv så hon skulle höra av sig hur det blev,det är många som har kollat på den.


Vad sugen jag är på att göra mer tatueringar,jag vill typ ha stenbock o under den ska det stå 1986 på vristen tror jag nästan o sen vill jag ha något vid sidan av midjan som ska gå uppåt en bit. Men drömma går ju alltid =P


Synd att man inte ser vilka som läser ens blogg,det skulle vart kul att veta iallafall. Ni är lite dålig på att lämna kommentarer =P Man ska inte säga allt för mycket här,man vet aldrig vart det kommer fram tillslut.


Vad sugen jag blev på kebab med vitlöksås nu o lika så ananaspaj med vaniljsås..mmm mumsigt. Men det kanske inte passar så bra ihop..hehe =P


Igår jobbade jag heldag o shit vad ont jag hade i svanken efteråt,jag hade ont dagen innan oxå. Massage tack! Men nu är det bättre som tur är.


Grattis Anna o Jonas till eran lilla Wilma =)

Grattis Camilla på 23 års dagen =)






Ovido - Quiz & Flashcards