Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Marie Grinde - 2 februari 2009 10:30

Det är redan ny månad, jisses vad fort det går, vart tog januari månad ivägen egentligen? Den bara försvann sådär... Jaja februari är det nu iallafall,kortaste månaden på året men vad händer denna månad? Det är alla hjärtans dag lördag den 14 feb o sen är det semledagen (fettisdagsdagen) nån gång men vilket datum vet jag inte riktigt =P Sen fyller min brors dotter Nora 6 år den 5 feb o Morgan fyller 29 år den 29 feb, ja just det Camilla fyller 23 år den 4 feb oxå =)


Det var ju fest här i fredags o sen när Morgan kom hem på natten så fick jag plus poäng för det var städat =D


Nu börjar kylan komma hit iallafall, man kan säga att det är nu den riktiga vinter kommer, -15 o det är kallt..brr,solen skiner o träden är vita o fina. Det är såna här dagar man ska vara i fjällen o åka skoter, jag vill jag vill, längtar tills den dagen blir då man sitter på en skoter igen, det var ju ett tag sen man åkte skoter nu.


Igår var Morgan o jag i Tandsbyn,först åkte vi till hans pappa för Morgan skulle hjälpa han med datorn o tv o sedan åkte vi till hans mamma där vi blev bjuden på mat o sedan sista besöket gjorde vi hos Arild där Morgan hjälpte han med datorn o tv.


Idag är jag ledig ifrån jobbet,men ska in till stan ändå idag för jag måste på arbetsförmedlingen o lämna ett papper o sedan ska man hem o tvätta för Pär orkar inte göra det. Han låter mig tvätta då jag är ledig fast jag inte är hemma,så då är det bara att röra på sig hem ändå.




Ovido - Quiz & Flashcards