Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Rubrik åter igen

Av Marie Grinde - 19 oktober 2009 17:44

Vad jag hatar alla dessa rubriker hit o dit,varför måste det finnas rubrik i allt. Ibland fastnar man för rubriken för det låter så kul o intressant o vissa fastnar bara i innehållet,det är väl ändå innehållet som räknas o inte rubriken.


Snart är man ett steg närmare o nästa vecka blir det flytt. Hoppas verkligen jag får nyckeln på fredag.

Hatar verkligen att flytta då man inte jobbat något sista månaden,så denna månad blir det tajt med allt..suck..hatar räkningar,någon som vill ta över dom?


Fattar verkligen fortfarande ingenting,man brukar få ett svar om allt men inte denna gång. Det här kommer vara med mig ett bra tag till,kommer vara svårt att gå vidare o glömma allt bakom sig. Man tror en sak men det blir en lögn av allt istället. Lögner,svek o otrohet.

Ska egentligen göra så som syrran sa,men nja jag vet inte riktigt.


Ifredags blev det utgång men det var meningen att man bara skulle vara hemma o ta det lugnt men det blev helt tvärtom. I lördags var det utgång oxå,denna dagen jag skulle gå ut på egentligen men helgen var kul,varken rastlös eller tråkig :) o igår ställde jag mig o gjorde flygande jakob o jag brukar inte göra mat dagen efter precis =P


Sugen på att dra på en kryssning nån helg,vem vill med? =D


Lite dumma kommentarer som mamma fått av mig då jag inte ha saker hemma =P

"Måste man ha ägg i pannkaksmet?"

"Varför ska man ha mjöl i sockerkaka,det heter ju inte mjölkaka?"







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards