Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Marie Grinde - 13 oktober 2009 21:44

10 saker du inte visste om mig

  1. Jag var blond som liten,men fick mörkare o mörkare hår
  2. Har fotfobi,men det går bra med mina egna men andras..uscha fy
  3. Jag har sökt till big brother ett år,men tack o lov att jag inte kom med
  4. Jag har sovit 19 timmar i streck en gång
  5. Jag har inte börjat pensionsparat än men kanske dags för de snart
  6. Jag ville bli dagisfröken o modell som liten
  7. Jag lämnar alltid kortet hemma då jag ska ut på krogen
  8. Jag måste alltid ha spenat då jag äter fiskpinnar
  9. Jag har fyra omprov kvar att göra i historia från andra året i gymnasiet
  10. På ett år har jag flyttat fyra gånger, Sveg-Sveg-Östersund-Halmstad
Av Marie Grinde - 13 oktober 2009 21:25

Imorse då jag skulle ha på mig parfym så sprutade jag lite snett kan man säga,hamnade i ögat i stället o det var ju verkligen härligt...eller inte.


Adressändringen är fixad from 1 november o då blir jaggranne,vägg i vägg med Marielle =P


Wooho det går bättre o bättre både här o där så snart så :)


Stort Grattis kusin Anna på din stora dag =D


Snart jul..hmm o jag vet redan vad som står på min Önskelista =P

Vitrinslåp  o Hyllor ifrån ikea, Kaffebryggare, Pengar, Bil, nytt Köksbord o Stolar, Säng, Smink, Smycken, Kläder, Handdukar o Badlakan, Sängkläder.,, o så är det säkert något mer :)


Ovido - Quiz & Flashcards