Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Marie Grinde - 19 oktober 2009 18:34

http://www.youtube.com/watch?v=b_ILDFp5DGA

 

I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?

I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...

I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know

'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...

Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you

Av Marie Grinde - 19 oktober 2009 17:44

Vad jag hatar alla dessa rubriker hit o dit,varför måste det finnas rubrik i allt. Ibland fastnar man för rubriken för det låter så kul o intressant o vissa fastnar bara i innehållet,det är väl ändå innehållet som räknas o inte rubriken.


Snart är man ett steg närmare o nästa vecka blir det flytt. Hoppas verkligen jag får nyckeln på fredag.

Hatar verkligen att flytta då man inte jobbat något sista månaden,så denna månad blir det tajt med allt..suck..hatar räkningar,någon som vill ta över dom?


Fattar verkligen fortfarande ingenting,man brukar få ett svar om allt men inte denna gång. Det här kommer vara med mig ett bra tag till,kommer vara svårt att gå vidare o glömma allt bakom sig. Man tror en sak men det blir en lögn av allt istället. Lögner,svek o otrohet.

Ska egentligen göra så som syrran sa,men nja jag vet inte riktigt.


Ifredags blev det utgång men det var meningen att man bara skulle vara hemma o ta det lugnt men det blev helt tvärtom. I lördags var det utgång oxå,denna dagen jag skulle gå ut på egentligen men helgen var kul,varken rastlös eller tråkig :) o igår ställde jag mig o gjorde flygande jakob o jag brukar inte göra mat dagen efter precis =P


Sugen på att dra på en kryssning nån helg,vem vill med? =D


Lite dumma kommentarer som mamma fått av mig då jag inte ha saker hemma =P

"Måste man ha ägg i pannkaksmet?"

"Varför ska man ha mjöl i sockerkaka,det heter ju inte mjölkaka?"







Ovido - Quiz & Flashcards