Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Marie Grinde - 21 oktober 2009 19:31

Nu har man kommit ett steg närmare målet,Halkbanan är avklarad =D o jag är glad att jag slapp två övningar,för vi skulle känna på hur det var att åka en viss hastighet o sen krocka o sen känna på hur det var att ligga upponer i en bil o det har ju jag redan varit med om så det vill jag inte känna på igen. 

Men iallafall nu är alla faser på teorin,riskettan o halkbanan klar..Jabba dabba doo wooho =P Men när blir allt klart egentligen kan man undra..


Usch..ser inte fram emot månaden som kommer,fattiga månaden heter den..


Härstammar du ifrån Norge? Ehh nä jag tror inte det. Den frågan fick jag höra idag o det är inte första gången heller om jag ska vara ärlig..


Nu känns det som om jag behöver en sovmorgon,är så trött,så imorrn ska jag ta en liten sovmorgon o sen plugga hemma lite o sedan in till körskolan för att göra lite faser o sen är det teorilektion.


Om man inte är irriterad så blir man det,väldigt mycket oxå på en gång. Tro mig jag vet.


Undra vad man ska göra ihelgen? Tänkte åka till Hede för att övningköra lite men det är nog ingen ide för dels ska bröderna festa o sen är dom bakis dagen efter o sen pluggar jag inte så mycket på teorin där heller,så jag antar att jag blir kvar här för att plugga lite o eventuellt träffa en kompis.


Bonde söker fru ikväll =D





Ovido - Quiz & Flashcards