Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Marie Grinde - 16 oktober 2009 17:02

Helgen är redan här,men vad händer egentligen? Är grymt festsugen iallafall,var ett tag sen man festade riktigt rejält,har nog inte festat något sen juli tror jag o det är ju ett tag så nu behöver jag en fylla =P Är du med? :)


Två veckor kvar sen åker jag till Hede o kollar till mina saker o sen blir det flytt till Sveg. Känns redan nu att jag kommer sakna stan,men varför?


Funderar,över en vecka har gått o fortfarande inget svar men en gång sviken,alltid sviken. Är det inte så det heter?


Riskettan o alla faser klara nu o sluttestet klarade jag på en gång o sen gjorde jag om nästan alla faser o då blev det kanske 3 poäng ifrån alla rätt.. wooho =D Bättre o bättre iallafall så snart kanske jag får kortet ifrån en cornflakes paket =P Men det börjar bli nervöst iallafall..


Hatar verkligen räkningar,dom förstör allting! Någon som vill ta över mina räkningar?


Mamma börjar komma in i datavärlden,hon börjar veta hur en data funkar o hon läser min blogg,så nu kan jag ju inte skriva något olämpligt som är föräldrabjudet =P


Igår hände det rätt mycket faktiskt, först höll jag på att bli påkörd då jag var på väg till körskolan,för det var en som kom i världens fart o jag hade grön gubbe så hon fick tvärnita,hörde ni HON sa jag. Sen när jag var ute o övningkörde så var det en som gick mot röd gubbe så där hade jag företräde. En cyklist var ute o cyklade med en söt liten "skurmopp" hund vill säga, i en cykelkorg o sen var det några ungar som lekte här ute o en sprang rätt in i brevlådorna för han kollade bakåt samtidgt o sedan kom det en o sprang på han oxå =P



Ovido - Quiz & Flashcards