Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Marie Grinde - 10 oktober 2009 13:44

Det är här jag kan uttrycka mina känslor om allt o inget,så jag tror denna del idag kommer vara både positiv o negativ.


Nu har jag helt plötsligt blivit inneboende hos min bror,flyttade från den förra lägenheten i måndags o nu sitter man här i den nya med brors möbler en månad,sedan flyttar jag vidare till Sveg,egen lägenhet o mina möbler.

Hon som bodde här innan hade diskmaskin o hon hade inte sattit fast "pluppen" under bänken för som var till diskmaskinslangen så nu när vi diskade för någon dag o tömde ur allt vatten,då blev det såklart översvämning under diskbänken o fram mot spisen,flera liter vatten blev det kan man lugnt säga o en hel del handdukar blev blöta o "pluppen" är fortfarande inte där,för dom har inte kommit o fixat det ännu,så det är bara att vara försiktig.


Väntar o längtar,snart dags hoppas jag. Riskettan o lite test  o några körlektionen är klar redan :)


Snön kom o det bara öste ner så det blev vitt o fint men den försvann dagen efter då solen kom fram o efter allt regn på kvällen. Så när kommer den riktiga vintern egentligen? Idag är det sol,himlen är blå med några små moln lite här o där o det är riktigt skönt väder för att vara ute.


Igår var det 3 månader kvar =P


Verkar som om det inte blir någon utgång ihelgen,men nästa helg hoppas jag på istället =D


Jag tror nästan den negativa delen börjar nu,så du behöver inte läsa det om du inte vill,men som sagt det är ju här allt kommer fram om mina känslor o så.


Fattar verkligen ingenting längre,vad är det som händer o varför? Tårarna kommer om kvällarna ibland innan sängdags men jag får inget svar om varför dom gör det.


Är alla likadana har jag alltid fått höra o jag undrar detsamma,är dom det? Finns det någon som verkligen är sig själv o säger vad dom verkligen tycker o tänker? Nästan alla verkar vara rädd för sanningen,att höra sanningen eller säga sanningen. Hur kommer det sig egentligen kan man undra?


Alla säger en sak men gör en annan sak,blir så less på det. Jag trodde en sak,men det blev helt annorlunda. Man ska inte tro så mycket på vad folk säger ibland,allt blir bara fel. Först är man glad för att höra det o sen blir man ledsen o sårad.


När man mår dåligt så kan vissa inte få i sig någon mat alls o dom sover dåligt,svårt att koncentrera sig (som mig tex), medans andra tröstäter med allting. Även när det har hänt saker så kan vissa glömma det direkt eller efter nån dag medans andra tänker på det hela tiden o jag är den personen som tänker på det rätt ofta. Hur är du?


Just nu känner jag mig bara så irriterad o less på allt o alla. Känner mig sårad,besviken,ledsen,orolig o fortfarande inget svar om varför. Allt bara snurrar runt i huvudet,alla tankar o funderingar. Jag har blivit sviken förr o vill helst inte bli det igen,men det verkar inte gå alla gånger.


Tur man har syrran,precis som en egen psykolog. Henne kan man prata med om allt,men ibland kanske man vill lösa allt själv men ibland går det inte.


Finns inte många personer som får mig ett leende då jag är nere,men det finns några, men vem är du?


Vem är du? Vem är jag?

Vad har du gjort? Vad har jag gjort?




Ovido - Quiz & Flashcards